جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

دختری که به اعماق دریا افتاد

قیمت:
199,000 تومان
مشخصات کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد
کشور مبدا
تعداد صفحات
280 صفحه
شابک
9786222544157
سال خلق اثر
2022
سال انتشار
2022
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
16
این کتاب در یک نگاه

طنین صدایم تالار را پر می‌کند. اشک از گونه‌هایم سرازیر می‌شود و با پشت دستم آن‌ها را پاک می‌کنم. طبق افسانه‌های مردمم تنها عروس حقیقی خدای دریا می‌تواند به خشم سیری‌ناپذیرش پایان ببخشد. ممکن است من عروس برگزیده نباشم؛ اما خیلی دور از ذهن است که امید داشته باشی دختری مثل من…دختری که به‌جز خودش هیچ چیز دیگری ندارد…بتواند عروس حقیقی خدای دریا باشد؟



از گوشه‌ی چشمم متوجه حرکت ریزی می‌شوم. انگشتان خدای دریا با کوچک‌ترین لرزش می‌پرد. دستم را به‌سمتش دراز می‌کنم. نوار قرمز سرنوشت، که انگار متوجه حساسیت لحظه شده، محکم کشیده می‌شود و من نمی‌دانم که زندگی‌ام تغییر خواهد کرد یا نه؛ اما مانند پرنده‌ای که بال می‌زند امیدوارم. صدایی مهیب سکوت را می‌شکند: «کافیه.»


بیشتر بخوانید

دیگر ناشران کتاب «دختری که به اعماق دریا افتاد»

خلاصه کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

رمان پیش‌ِرو بازگوییِ جدیدی است از افسانه‌ی کهن کره‌ای به نام ماجرای شیم چیانگ؛ و داستان دختری به نام مینا را در سفر اسرارآمیزش به سرزمین اشباح روایت می‌کند. ماموریت مینا فرونشاندن خشم خدای دریا و بازگرداندن صلح و آرامش به روستایش است.

رمان دختری که به اعماق دریا افتاد برای طرفداران شهر اشباح، انیمه‌ی معروف ژاپنی، ساخته‌ی هایائو میازاکی، و طرفداران داستان‌های ماجراجویانه‌ی فانتزی بسیار خواندنی و جالب خواهد بود. دختری که به اعماق دریا افتاد داستانی عاشقانه و احساسی با شخصیت‌هایی به‌یادماندنی است و دنیایی جدید و خارق‌العاده دارد و به خوانندگانش این فرصت را می‌دهد که خود را در این دنیای جادویی بیابند، با شخصیت‌هایش ماجراجویی کنند و برای لحظه‌ای هم که شده از زندگی روزمره فاصله بگیرند، چیزی که همه‌ی ما بیش از هر چیز دیگری این روزها به آن نیاز داریم.

فداکاری، عشق و سرنوشت درون‌مایه‌ی این رمان نفس‌گیر هستند.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «دختری که به اعماق دریا افتاد»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.