جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

تجارت جنگ است

قیمت:
139,000 تومان
مشخصات کتاب تجارت جنگ است
کشور مبدا
تعداد صفحات
236 صفحه
شابک
9786226010009
سال خلق اثر
1985
سال انتشار
1398
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
2
این کتاب در یک نگاه

سی­و­هفت سال پیش، کتاب تجارت جنگ است صنعت را به سوی حساسیتی مدرن و تازه و دنیایی از سود بی­سابقه سوق داد.گرچه از زمان چاپ اول این کتاب سالیان بسیاری گذشته است و دنیای کسب­وکارها به ویژه با ورود استارتاپ­ها دچار تغییرات بنیادینی شده است ولی در نهایت مبانی کسب­وکارهای موفق دقیقاً در پیوند است با چیزی که در کتاب به آن اشاره شده است: یک جنگ کامل با ژنرال­هایی قَدَر در میدان نبردی به نام ذهن مشتریان.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب تجارت جنگ است

این کتاب شامل 15 فصل است و به تجارت به‌عنوان یک جنگ می­نگرد و با تاریخچه­ای از جنگ­هایی که در طی تاریخ رخ داده­اند آغاز می‌شود. این کتاب از آنجا که تجارت را نوعی جنگ می­بیند، راهکارهایی که معادل اصول جنگ­های مختلف است را در دنیای تجارت ارائه می­دهد و در همین راستا سرشار از مثال­هایی از بازار آمریکا به خصوص در اواخر قرن بیستم است.

درباره ترجمه کتاب تجارت جنگ است

این کتاب به زبانهای گوناگونی در دنیا ترجمه شده و مترجم چاپ مجدد آن توسط انتشارات هورمزد در ایران، سید هدایت طریقی­نژاد است.

امتیاز کتاب تجارت جنگ است در گودریدز

تعداد نظرات: 89

تعداد امتیازدهی: 1.666

میانگین امتیاز (از 5): 4.10

نقل­قول­های کوتاه و جذاب از کتاب تجارت جنگ است

آیا حاضرید کامپیوتر دوهزار دلاری بخرید؟ ده سال پیش مردم پاسخ می‌دادند «نه»؛ اما امروزه بسیاری از همان افراد با کامپیوترهای شخصی اپل و آی‌بی‌ام از خانه‌هایشان بیرون می­آیند.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا، درباره کتاب تجارت جنگ است

شادی رها دربارۀ کتاب می­نویسد:

«مرجع! تنها تکنیک‌های بازار تجاری نیست.خواندنش می‌تواند یک یا چند اصل مهم در رشد فردی و زندگی شغلی و اجتماعی را هم با ادبیات مختلف بیاموزد و این آموختن برای تبدیل شدن به یک مذاکره‌کننده قوی، درست و اصولی در زمینه مارکتینگ بسیار کارآمد است.»

کاترینا می­نویسد:

«فوق‌­العاده جالب! شنیده­ام که کتاب قدیمی است، نه، اینطور نیست. اصول بنیادی استراتژی جاودانه هستند. تجزیه و تحلیل عمیق رقابت بازاریابی شرکت­های مشهور جهان، از زمان تاسیس تا دهه 1980. بله، این کتاب تجزیه و تحلیل بیشتری ندارد، اما این موضوع این کتاب را بد نمی­کند، فقط نشان می­دهد که چقدر تشنه اطلاعات با کیفیت هستیم.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

شرکتی که حمله جناحی می­کند گاهی به همیاری پیشتاز آن صنعت نیاز دارد تا به موفقیت برسد. پیش‌بینی اشتباه توانایی تجاری کامپیوترهای شخصی در قسمتی از آی‌بی‌ام باعث شد شرکت اپل ابتدای فعالیت خود حرکتی سریع کند.

یک راه برای آشنایی با موقعیت‌های مختلف، خواندن روزنامه‌های تجاری است. پیشروها به‌طور معمول، بسیار خاص و با ذهن باز به آینده می‌نگرند. اگر آن‌ها برای پیشرفت قطعی، موضعی عادی اتخاذ کنند، می‌توانید روی زمان اضافه‌شده حساب باز کنید. قبل از اینکه بتوانند از کار شما تقلید کنند باید «منیت» خود را کنار بگذارند که مدتی طول می‌کشد.

درباره نویسنده کتاب تجارت جنگ است

جک تروت(Jack Trout) و ال ریس(Al Ries)، نویسندگان این کتاب، هر دو متولد آمریکا و از مشهورترین افراد در حوزۀ بازاریابی بوده­اند. تروت ابتدا فعالیت حرفه­ای خود را در بخش تبلیغات شرکت جنرال الکتریک شروع کرده و ریس نیز به همراه دخترش شرکت مشاوره‌ی Ries & Ries را تأسیس کرده بود. این دو بعدها، فعالیت­های مشترک بسیاری را در حوزۀ کسب‌وکار با یکدیگر رقم زدند که کتاب حاضر هم از جمله آنهاست. «22 قانون ابدی بازاریابی» کتاب دیگری از این دو نویسنده است که به فارسی ترجمه و منتشر شده است.

نظر نویسنده درباره کتاب تجارت جنگ است

شما در دستان خود یکی از بهترین راهنماهای بازاریابی را دارید که تا کنون نوشته شده است  کتابی کلاسیک که استراتژی­ها، برنامه­ها و کمپین­های میدان نبرد بازاریابی امروزی را تعریف می­کند. بازاریابی جنگ است. برای پیروزی بر رقبا، هدف قرار دادن مشتریان کافی نیست. بازاریابان باید رقبای خود را هدف قرار دهند و همیشه آماده باشند تا از زمین خود در برابر مهاجمان احتمالی دفاع کنند. این راهنمای ضروری بهترین تاکتیک‌های دفاعی، تهاجمی، جناحی و چریکی را به مبارزان باهوش می‌دهد. این کتابی است که قوانین جدید را نوشته است!

نکات جالب درباره کتاب تجارت جنگ است

  • نویسندگان در این کتاب  با اشاره به نکات و استراتژی­های جنگی جنگ­های مهم و معروف به ما نشان می­دهند که چقدر جنگ و بازاریابی اتفاقاً به یکدیگر شباهت دارند!
  • از طرفی شاید همیشه فکر کنیم در بازاریابی، کیفیت است که حرف اول را می­­زند اما با این کتاب متوجه خواهیم شد که همیشه اینطور نیست و با بهره­گیری از استراتژی برتر است که می­توان پیروز میدان شد.

افتخارات و جوایز کتاب تجارت جنگ است

  • قرار گرفتن در فهرست آثار پرفروش بین‌المللی
  • جزو کتاب‌های برگزیده‌ی بیل گیتس
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های تجاری جهان

نقد رسانه­ ها، افراد مشهور و منتقدین درباره کتاب تجارت جنگ است

کتاب تجارت جنگ است با اختلاف زیاد، ارزشمندترین و جذاب­ترین کتابی است که در حوزۀ تجارت در سال­های اخیر انتشار یافته است.( Glamour)

انقلابی! و شگفت­آور! Business Week))

خرید کتاب تجارت جنگ است

اگر اولین باری است که از بوک لند خرید می‌کنید می‌توانید کتاب تجارت جنگ است را با 25 درصد تخفیف تهیه کنید. برای آشنایی با شیوه‌ خرید آنلاین کتاب می‌توانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «تجارت جنگ است»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.