جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

یکدیگر راهمان طور که هستیم بپذیریم

قیمت:
239,000 تومان
مشخصات کتاب یکدیگر راهمان طور که هستیم بپذیریم
کشور مبدا
تعداد صفحات
288 صفحه
شابک
9786226652858
سال خلق اثر
1995
سال انتشار
1400
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
7
این کتاب در یک نگاه

کتاب یکدیگر را همان‌طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم نوشته‌ی لیز بوربو، یک اثر غیرداستانی در حوزه سلامت روان و خودیاری است. متاسفانه امروزه در شرایطی زندگی می‌کنیم که «پذیرش» برای بسیاری از ما امری دشوار و غیرممکن شده و تضادها، نارضایتی‌ها و ناراحتی‌های گوناگونی پدید آمده است. لیز بوربو در کتاب یکدیگر را همان‌طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم کلید شادی را به مخاطب معرفی می‌کند و توضیح می‌دهد که شادی یعنی پذیرش آنچه که هستیم. او از ما می‌خواهد که سرزنش خود و دیگران را متوقف کنیم و به جای آن به ندای درون‌مان گوش بسپاریم.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب یکدیگر راهمان طور که هستیم بپذیریم

به لطف لیز بوربو تفاوت میان پذیرش، تسلیم و توافق بر همگان روشن خواهد شد. همچنین کشف معنای حقیقی عشق هدف دیگر کتاب است؛ عشقی که اغلب با ترحم و یا هوای نفس اشتباه گرفته می‌شود.

 با تعلیم و تریبت ذهن‌تان، به شما می‌آموزد تا چیزهایی را که به ظاهر پذیرفتنی نیستند، مثل مرگ، بیماری، سالخوردگی، ظاهر فیزیکی، غم از دست دادن و نقطه ضعف‌ها را تمام و کمال بپذیرید.‌ کتاب یکدیگر را همان‌طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم به زبان فرانسوی نوشته شده، اما به سایر زبان‌های زنده دنیا مانند روسی، بلغاری، رومانیایی و انگلیسی نیز ترجمه شده است. این کتاب با ترجمه فارسی مطهره حیدری توسط نشر نون منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب یکدیگر را همان‌طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم چیست؟

«من از این کتاب چیزهای جدیدی یاد گرفتم. نظریات و مفاهیمی در کتاب است که خبر از وجود قدرت جدیدی به ما می‌دهند؛ قدرت پذیرش و عشق بی‌قیدوشرط. لیز بوربو یک نویسنده خارق‌العاده است که با لحنی بسیار صمیمانه ما را در مراحل مختلف کمال معنوی، حمایت و هدایت می‌کند. این حمایت هم چیزی جز پذیرش خودمان نیست، پذیرش خودمان به معنای پذیرش آنچه هستیم، آنچه که نیستم و آنچه خواهیم شد.» این نظر ورونیکا گاوریل، خواننده 32 ساله کتاب از رومانی، بود.

سوفیا، یکی از خوانندگان کتاب از کشور بلغارستان، این‌گونه نظر خود را در مورد کتاب بیان کرده است: «لیز بوربو به تشریح تصورات غلط‌ از عشق، قدرت و خودخواهی می‌پردازد و ما را با مفاهیم درست هر یک آشنا می‌سازد. او برای نوشتن کتاب، از شیوه جالبی استفاده کرده است؛ به این صورت که در طول کتاب به سراغ اعضای یک خانواده می‌رود و طی جلساتی متعدد با هر یک، به آن‌ها کمک می‌کند تا بر ترس‌ها‌ و تردید‌هایشان در روابط با دیگران غلبه کنند. طی گفت‌وگو‌های لیز با هر یک از اعضای خانواده، به نتایج ساده‌ای می‌رسیم که بسیاری، از آن‌ها غافل بوده‌اند. او در ادامه توصیه‌هایی عملی را پیشنهاد می‌کند که اغلب ما می‌توانیم در زندگی خود آن‌ها را به کار ببریم. لیز بورو به قانون جذب و قدرت پذیرش باور دارد و معتقد است که شرایط منفی زندگی ما ناشی از زخم‌های احساسی درمان‌نشده هستند. او باور دارد که هر روحی، یک مسیر مشخصی را برای یادگیری دارد تا آن را پشت سر بگذارد. من کتاب را به این خاطر دوست دارم که توصیه‌های کاربردی زیادی برای زندگی روزانه دارد.»

«کتاب خوبی است و به نظرم باید آن را بخوانید. لیز بوربو به شما کمک زیادی می‌کند تا با خودتان رفتار درستی داشته باشید. در طول کتاب تکنیک‌ها و توصیه‌های کاربردی فراوانی وجود دارد و شما باید برای تمرین‌ آن‌ها زمان بگذارید تا شاهد نتایج شگفت‌انگیزش باشید. لیز بوربو با نوشتن این کتاب عمیق و پرمحتوا، کار بزرگی انجام داده است. فکر می‌کنم لازم است تا هر سال این کتاب را دوباره از نو بخوانم تا مطالب مفید و نکات کاربردی آن را فراموش نکنم!» این نظر ایلنور میفتاخوف، خواننده روسی‌زبان کتاب از مسکو، بود.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

لیز بوربو در کتاب خود بر مهارت رها کردن پافشاری زیادی کرده است؛ رها کردن به این معنا که مدام به دنبال کنترل زندگی نباشید و آنچه را که هست، همان‌گونه بپذیرید. برای مثال به این بخش از کتاب دقت کنید: «هستی آنچه را که ما نمی‌دانیم، می‌داند. هر چه شخصی تلاش بیشتری برای کنترل زندگی کند، موقعیت‌های بیشتری را جذب خواهد کرد که در آن کنترلی بر روی اوضاع ندارد. به این جهت که او درس رها کردن و اعتماد به هستی را بیاموزد.» همچنین در طول کتاب به مساله ریشه‌ی ترس نیز اشاره می‌شود: «شما هیچ‌گاه به خاطر دیگران نمی‌ترسید، بلکه ترس شما برای خودتان است.» در واقع نویسنده به این نکته اشاره داشته است که ترس ما ناشی از خودخواهی ما است.

درباره نویسنده کتاب یکدیگر را همان‌طور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم

لیز بوربو نویسنده، درمانگر و سخنران اهل کشور کاناداست. او که دغدغه‌ اصلی‌اش را کمک به دیگران معرفی کرده، در طول زندگی خود همواره دوره‌های آموزشی برای سلامت روان برگزار کرده و تاکنون بیش از 15 هزار نفر را تعلیم داده است. لیز بوربو اولین کتاب خود را در سال 1987 میلادی با نام «به بدن خود، بهترین دوست‌‎تان در زمین، گوش دهید» چاپ کرد. این نوشته، محبوب‌ترین کتاب در شهر کبک کانادا در همان سال شد و تاکنون بیش از 2 میلیون جلد از نسخه فرانسوی آن در سراسر جهان به فروش رفته است.

لیز بوربو بیش از 16 کتاب تالیف کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به یکدیگر را همان طور که هستیم بپذیریم، «بدن‌تان می‌گوید که به خود عشق بورزید»، «درمان 5 زخم» و «تو کیستی؟» اشاره کرد.

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر می‌توانید از دسته بندی خرید کناب روانشناسی نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «یکدیگر راهمان طور که هستیم بپذیریم»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.