جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

برندسازی برای اشخاص

قیمت:
175,000 تومان
مشخصات کتاب برندسازی برای اشخاص
کشور مبدا
تعداد صفحات
196 صفحه
شابک
9789651433535
سال خلق اثر
1399
سال انتشار
1399
قطع
خشتی بزرگ
جلد
سخت
نوبت چاپ
2
این کتاب در یک نگاه

کتاب برندسازی برای اشخاص نوشته‌ی دکتر امیر اخلاصی است که چگونگی جذب بازار را شرح می‌دهد و به ما کمک می‌کند تا یک برنامه‌ی بازاریابی تدوین کنیم و از طریق پیاده‌سازی تکنیک‌ها و استراتژی‌های تبلیغات، ایده‌هایمان را بیان کنیم. در این کتابِ کاربردی، در خلال هشت فصل، ابتدا مفاهیم مربوط به برندسازی و فرآیندهای آن شرح داده شده و سپس استراتژی‌هایی عملی ارائه شده است. در پایان هر فصل نیز تمریناتی آورده شده که از خواننده انتظار می‌رود به آن‌ها با روش طوفان فکری پاسخ دهد. کتاب برندسازی برای اشخاص را انتشارات علمی در سال 1399 به چاپ رسانده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب برندسازی برای اشخاص

برندسازی شخصی فرآیندی است که به وسیله‌ی آن می‌توانیم نسبت به دیگران برتری یابیم و خودمان و کسب‌و‌کارمان را از سایر رقبا متمایز سازیم. برندسازی فقط مختص شرکت‌های بزرگ و چندملیتی نیست، بلکه شما چه دارای کسب‌وکاری عظیم باشید، چه یک استارتاپ نوپا را راه اندازی کرده باشید، چه خواهان کسب شهرت باشید و چه فقط قصد درآمدزایی داشته باشید و حتی اگر فقط می‌خواهد زندگی شخصی خود را ارتقا بخشید، برندسازی به کمک شما می‌شتابد. سرفصل‌های کتاب «برندسازی برای اشخاص» عبارت اند از:
-برند شخصی خود را کنترل کنید.
-متمایز فکر کنید تا برندی مجزا شوید.
-در جایی که با یک فرصت بازار برخورد می‌کنید، به خال بزنید.
-یک استراتژی برند شخصی مناسب پیدا کنید.
-استفاده از اصول هویت بصری برای خلق یک برند شخصی قوی
-استفاده از قدرت سمبل، لوگو و طراحی برای برجسته کردن هویت برند شخصی
-قدرت نام‌ها، کلمات و عبارات
-تاثیرگذار سخنرانی کنید، اطلاع‌رسان محض نباشید.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

مولف در بخشی از مقدمه‌ی کتاب چنین نوشته است: «ممکن است در ذهن برخی افراد، مخاطبِ موضوع برندسازی شخصی، تنها افراد مشهور مانند بازیگران سینما، ورزشکاران، هنرمندان و افرادی از این دست باشند. البته یک گروه از مخاطبان برندسازی شخصی قطعا افرادی هستند که به دنبال شهرت می‌باشند اما موضوع برندسازی شخصی محدود به این دسته از افراد نیست. دلیل اصلی شکل‌گیری حوزه برندسازی شخصی این است که در اکثر حوزه‌های کاری تعداد افراد قوی و مستعد بسیار زیاد شده است. روزگاری در فلان رشته‌ی پزشکی و مهندسی تعداد متخصصان بسیار کم بود در حالی که امروزه در همان حوزه تعداد زیادی افراد بیکار وجود دارد. دلیل دیگر شکل‌گیری برندسازی شخصی این است که عامل موفقیت ما در حوزه‌های کاری و اجتماعی صرفا این نیست که شاگرد اول برتر فلان دانشگاه دنیا بوده‌ایم، بلکه در این بازار جهانیِ نیروی انسانی که افراد مستعد به وفور حضور دارند، موفقیت از آنِ افرادی است که در کنار استعداد و تخصص بتوانند خود را نسبت به بقیه متمایز و خاص کنند. بنابراین مخاطبان برندسازی شخصی افرادی هستند که در حوزه خود می‌خواهند ارتقا یابند. هرکسی که می‌خواهد توسعه پیدا کند و بهتر شود مخاطب برندسازی شخصی است. هرکسی که می‌خواهد به موفقیت بزرگ‌تری دست یابد، این موفقیت می‌تواند در قالب اهدافی مانند کسب درآمد بیش‌تر، شهرت، احترام و جایگاه اجتماعی باشد. البته موفقیت واقعی آن است که خود واقعی‌مان شویم.»

درباره نویسنده کتاب برندسازی برای اشخاص

دکتر امیر اخلاصی دارای مدرک MBA از دانشگاه صنعتی شریف بوده و دکترای خود را در گرایش بازاریابی از دانشگاه تهران دریافت کرده است. او درحال‌حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است و علاوه بر تدریس در دانشگاه ها و موسسات، به تالیف کتاب و مشاوره تخصصی در حوزه برندسازی می‌پردازد. از کتاب‌های وی می‌توان به «اصول برندسازی با رویکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی»، «استراتژی محصول با رویکرد مدیریت محصول جدید در بازار»، «بازاریابی خدمات»، «تحقیقات بازاریابی» و «برندسازی برای مکان، مراکز خرید و مقاصد گردشگری» اشاره کرد. همچنین وی در نگارش کتاب‌های «اصول بازاریابی برای مدیران اجرایی» و «مشاوره فرآیند» با نویسندگان دیگر همکاری داشته است.

برای مشاهده و خرید سایر آثار در حوزه کتاب انگیزشی می‌توانید به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «برندسازی برای اشخاص»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.